Godmorgon blöggen!!

Idag var jag upp vid 9 redan. BRA DÄR. Var super pigg och bara flög upp ur sängen. Så jag har redan ätit frukost och ska snart ut och hjälpa min bror att måla lite. Han har köpt en kiosk/cafe som han ska driva under sommaren så jag ska hjälpa honom att måla den lite finare än vad den är nu. (den är LILA nu, haha)

Senare så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har massa planer men hinner typ inte med någoting just nu. Min tid bara försvinner på något konstigt sätt. Men idag har jag i alla fall inte sovit bort dagen vilket känns bra. ;)
Vad ska ni hitta på idag?? 

Om en vecka (eller två) så drar jag till Gotland förresten. Ska bli asgött! Längtar som fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0