Hola

Idag gick jag upp vid halv 9. Åt frukost men insåg ganska snabbt att jag mådde piss så jag gick och la mig igen. Ställde klockan på halv 11 och somnade sedan om. Drömde massa konstiga saker och sedan gick jag upp igen. När jag är sjuk brukar jag drömma om Artur. En tecknad mus(?) som sjunger "hej, vilken underbar dag de e, och när man kan vara som man e(?), o bara leva tillsamman." Vet ni?? Haha. Jaja, den musen brukar jag drömma om iaf, och då vet jag att jag e sjuk. Feber, hosta, ont i halsen och blabla..

Vid 11 så slängde jag i mig en Panodil och tog sedan bussen till skolan. HELVETE vad varmt det är ute!!! Eftersom jag har feber så svettades jag och frös om vartannat.. USCH.
Nu e jag hemma iaf och ska ta något att äta nu. Är vrålhungrig!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

hahahaha jaa! jag älskade arthur!

2010-05-20 @ 01:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0