Home Sweet Home

Jaha! Då var man hemma. Vi lämnade ett regningt Spanien för ett regningt Sverige. Känns ändå rätt gött att vara hemma. Med tanke på att vi var "fast" på Gran Canaria en dag(andra har ju haft de värre men ändå) pga askmoln- stängd flygplats och inställda plan.
Men nu är jag hemma. Fick lite panik igår när vi fick veta att flygplatsen hade stängt!! Tänk om jag hade missade min bal. JA TÄNK!!
Fy vad tråkigt det hade varit! (kanske inte hela världen men det hade ju varit lite tråkigt) ;)



Måste säga att jag tycker det är kul att jag fortfarande har är en del besökare trots min sjukt dåliga uppdateering. MEN det är inte lätt att blogga 24/7 när man inte har någon data med eller knappt tillgång till internet där.

Nu ska jag i alla fall bombadera bloggen med bilder från resan och allt som komma skall!! Det kommer bli en galet skoj månad som jag ser fram emot enormt mycket. ;)  
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0