JAG HATAR KRYP

JUST PRECIS FÖR TYP 3 sekunder sedan kröp en spindel 1 millimeter från mina tår. GAH!
Skrek lite tyst för mig själv(trodde jag) och slängde mig efter papper för att döda den. Räddaren i nöden- Mamma kommer in för hon hörde tydligen mitt lilla skrik, hon tar pappret ifrån mig och  efter att ha skakat mina byxor som låg på golvet(DEN LILLA JÄVELN KRÖP IN I MINA BYXOR) så ramlar spindel ner på golvet och inom några sekunder så är spindel död. Mer än död tom. Mosad och smulig. MOHAHA. Jag hatar fan kryp.
Jag hatar också att med sommaren kommer alla dessa små kryp. DÖÖ

Känns bra att jag har denna underbara blogg så jag kan skriva av mig om sådant här dramatiskt. PUUHH!!


(IBLAND är jag seriös)  


Kommentarer
Postat av: Lii

Usch, jag är inte heller helt överförtjust i spindlar... "En död spindel är en bra spindel" ;)



Ha en fin dag!

2010-05-23 @ 08:19:55
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0