Söndag & sommar

Nu känner man i kroppen (och luften) att sommaren är här. Hur skönt som helst är det!!
Idag har jag pluggat matte. Först hos Jessica men fick ingen hjälp av henne så jag cyklade hem till Mikael. Jag behöver hjälp hela tiden och Jess var tvungen att plugga på sina läxor så. Hehe. Fy vad jag tycker detta är svårt. Men! 2 dagar till sen behöver jag aldrig mer plugga! Nu är jag hemma en sväng och ska äta middag och sen ska jag ta cykel ner till Mikael igen.
Cyklade hela dagen igår och idag när jag hoppade upp på cykel kände jag hur fruktansvärt ont jag har i min rumpa. Cykeln tar död på mig. Aj!


(funkar inte att ladda upp bilder just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0