Stress

Ligger i min säng just nu och har precis vaknat. Var tvungen att sätta på datan direkt o gå in o kolla va de blir för väder imon. Igår stod de att de inte skulle regna förens vid 18 men nu står det att de ska regna hela dagen. :( Jag tar ju studenten imon!! Hur kul är det då när det regnar. Förstör ju allt.
Alla kottar som kommer hit kommer inte få plats hemma hos oss nu om alla ska sitta inne och äta istället för i våran trädgård. Ops. Klart jag hade räknat med att de skulle vara fint väder liksom. Hehe. Det KOMMER bli fint väder. Håll tummarna för tusan.

En regnig student ser ut såhär:

Får ha champagnefrukosten INNE.
Springer ut i takt med regnet och mot ett hav av paraplyn(folk ser inget och vi ser inte dom).
Åker flak utan tak. BLIR BLÖT=Håret blir fult ;)
(fast vi är nog glada ändå)
Halkar av flaket för att åka hem till släkt o vänner. 
Sitter inne på mottagningen.

NAAAJJJ. Ni hör ju själva. De funkar ju inte. 
Nu ska jag be till gud att det blir fint väder imorgon och sen är det dags för frukost.
På dagens schema som är fullspäckat står:
1. Sy klart min studentklänning(gjorde inte de igår)
2.Städa mitt rum
3. Måla alla 20 naglarna
4. Kratta gräsmatten (pappa tvingar mig men kan sola i solen samtidigt då, gött)
5. Baka 2 kladdkakor till
Och sen måste jag göra mig i ordning till Balen ikväll. Ska vara borta vid 16 redan.
hej så länge 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0