LANVIN + H&M

23/11-2010 kl:08:00

bild

Nu är det mindre än 10 timmar kvar tills kollektionen släpps. Jag funderade på att åka in till stan imorgon och vara med när affären öppnar vid 8, men det ska jag inte.
Det kommer bara vara sjukt mycket folk och jag vill ändå inte köpa något. Har tyvärr inte hittat något som borde få en plats i min garderob. Solglasögonen kanske kan få hänga med om de finns kvar imorgon eftermiddag för då ska jag till stan.

Ska någon av er köa för att komma först in imorgon?
:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här . inte heller hittat nåt sådär jätte speciellt av kollektionen

2010-11-23 @ 11:56:01
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0