SNÖ

Idag vaknade jag upp till något mycket otrevligt. Nämligen SNÖ!! Det var det sista jag önskade mig. FY! Jag kommer få nog av snö i Sälen så ett snöfritt Göteborg hade ju inte varit fel.
Blev så extremt osugen på detta vädret så nu sitter jag och kollar på lite resor. New York lockar mest, inte för att det är varmt utan för jag vill shoppa!! Behöver en vinterjacka och massa saker till Sälen. Så jag hoppas att jag och pappsen kanske kan åka redan nästa vecka. Hehe. (man kan ju alltid drömma sig iväg lite). 
Men hur länge behöver man vara i New York för att vara "nöjd" liksom. 5 dagar räcker väl? Då hinnar man både shoppa och se saker. Jag börjar på Sjömagasinet den 25 nov så jag måste vara hemma innan dess. Nu blev det stressigt. Haha..
Får kolla lite mer flyg och sånt sen för nu ska jag träna. Hej


Kommentarer
Postat av: Frida

5 dagar räcker aldrig!

2010-11-10 @ 15:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0