Träning


Träning har blivit är stor del av mitt liv nu som ni kanske har märkt. Jag tränar framförallt för att bli bra i mitt knä som jag opereade för 1 år sedan. Mitt mål är att bli såpass bra att jag kan åka skidor utan några problem i vinter. Som det är nu så kan jag inte det trots att jag tränar 3-5 gånger i veckan. 

Efter operationen gjorde jag nästan allt fel. Jag blev sängliggandes i över 1 veckan vilket är helt fel då man ska röra på sig så fort som möjligt efter en korsbandsoperation. Jag gick med kryckor allt för länge.
Allt de man inte skulle göra gjorde jag för jag visste inte bättre. Nu vet jag och nu satsar jag stenhårt på att bli helt frisk i mitt knä. Dock tror jag faktiskt inte att jag kan bli helt bra. Det ligger väldigt långt inne i alla fall. 
Sedan operationen har jag inte litat på mitt knä en sekund. Jag vågar inte göra saker som jag kunde göra för 2 år sedan. Jag kan inte sitta på knä och jag har ingen känsel runt knät + ett fett stort ärr.

Men det där är bara skitsaker. Jag valde att operera mig för att jag skulle kunna åka skidor. Så nu j*vlar ska jag bli bra!!! Hur ska jag annars överleva min säsong i Sälen?? ;)   

Kommentarer
Postat av: Annie

Snygg-mila! och duktig=)

2010-11-12 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0