AAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Jag dog lite igår. Jag har så ont, så jävla ont.. När jag skulle hälsa på min kompis Annie på en restaurang igår så råkade jag halka i trappan så jag ramlade ner för hela trappan. Jag skrapade i hela ryggen och har nu feta blåmärket! Aj. De gjorde galet ont. Vaknade nu med SMÄRTOR i hela ryggen (hehe). Aaaaaaaajjjjjjj.
Jag ska alltid klanta till mig när jag är ute, hemma brukar jag aldrig ramla eller gå in i saker men alltid när jag är ute (detta är typ 5 gången).. Hahhaa..

Igår var i alla fall jag, Jessica o Hanna på Berså och tog några glas, sedan vandrade vi vidare till Lounges där vi tog några drinkar och slog klackarna i taket.
En riktigt rolig kväll faktiskt!!!
 Nu ska jag äta frukost.


Hehe. ful hållning jag hade där då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0