tur i oturen

Det känns som att det har varit en ganska bra dag idag. Fast allt har gått emot mig!? Jag skulle träna på Sportlife imorse och när jag kommer dit så är det tydligen obemannat, så där står jag, med träningskläderna på och gratiskortet i handen. "Bemannat från 16-22" står det och jag var där klockan 10 på morgon!! Va Fan? Jag slår mig ner i trappan och sitter o väntar, på vad vet jag inte. Men efter en kvart eller nått så kommer en morgonpigg gubbe och släpper in mig. Tur?, Tror faktiskt de!!
Efter att jag tränat är det dags för jobb och sedan lunch. På lunchen lyckas jag seriöst SPRÄNGA min mat i mikron. Köttet låg bredvid tallriken och hela micron var täckt av sås. Bra start på lunchen, bara att torka upp efter sig och sedan äta de lilla som var kvar.
(Fick gå hungrig hela dagen, hehe).

På ridningen idag (rider på islandshästar ibland som jag har berättat om tidigare) så fick jag världens sämsta häst. Visst, de är väl ryttaren som gör hästen men jar har verkligen aldrig haft en så jobbig häst!! 1: den gjorde inte som jag ville 2: den BET mig i benet när jag satt på den!! Ville bara hoppa av hästdj*veln och gå där ifrån (jag var nog rätt arg för att jag var så hungrig också. Skyller på de ;) ). Hehehe.. Som tur var fick jag till en fin galopp i slutet så jag var ändå lite nöjd. :) 
Jaja, sen när jag kommer hem så råkar jag hälla ut en flaska rött vin över hela golvet. Seriöst? Hur klumpig får man lov att vara??
Längsta inlägget på länge.



gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0