Nytt i garderoben!

Jag skrev ju häromdagen att "Om jag får något jobb snart så ska jag unna mig den här snyggingen."
Så nu när jag har jobbat hela dagen så kunde jag ju unna mig den!! :D
Idag så var vi först i Lund en sväng, sprang in på H&M men hittade ingen där. Vidare till Helsingborg men såklart var den slut där med och alla var slut i Malmö också.
Jag ringde till typ alla affärer i hela Göteborg men ingen hade den (insåg väl ungefär då att jag kanske borde skita i den för antagligen så går ju hela Sverige runt i en). När jag o Jess var påväg hem från Malmö vid 5 tiden så ringde vi till alla H&Maffärer vi åkte förbi på väg till Göteborg. Så i Halmstad fick jag äntligen tag på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0