Torsdag

Intervjun gick helt okej. Dom frågade vad mina bra egenskaper var men jag kom inte på något först! Hehe. Satt där som ett frågetecken bara. Jag var rätt nervös ja!! Förutom de så gick allt annat rätt bra så vi får se vad som händer.
Imorgon ska jag åka till SÄLEN!! Tar minst 6 timmar att åka dit o sen ska jag på en intervju (för säsongsjobb) på max en halv timma och sedan hem hela vägen (6 timmar till). Suck, suck,suck! Orkar inte de egentligen.. MEN!! Jag måste skaffa mig ett jobb o där med basta(?)!!

Annars då? Jo jag väntar på att mina päron ska komma hem. Är hungrig som fan och orkar därför inte fixa någon mat. Har dock för mig att dom är borta på något ikväll. Illa, jag som är såå hungrig!! 

 

snygg som få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0