Leopard

I LOVE LEOPARD.
Har alltid gjort det och nu är det hetare än någonsin. Leopardtrenden verkar aldrig ta slut (tur det ;)). Om man går in i en H&M butik så finns det extremt mycket leopard kläder just nu (klänningar, leggings, hårband, tröjor osv.).
Själv har jag en leopardklänning, två par skor, diadem, halsduk, tröja, 2 par leggings och en byxdress (tror de va allt). ;) 
Så på Blog Award i Lördags körde jag leopard från topp till tå.


från H&M.
Finns även liknande på Vero Moda.


(på toan på café opera, haha)


Laila Bagge i leopardskor och hennes vän i samma byxdress som jag hade på mig.
bild:stureplan.se

Vad tycker ni om leopard kläder?
Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hiss hiss hiss!

Måste även säga att du har en snygg stil som jag gillar :) Skulle vara kul om du ville vara med på "läsarstilen" på min blogg, du kan läsa mer om det här om du tycker det låter intressant :) http://dayswithjen.blogg.se/2010/august/din-tur-att-sta-i-rampljuset.html#comment

2010-10-24 @ 23:53:47
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0