Torsdag

8.00 blev jag väckt idag. dags att lämna lillkillen på dagis. usch, vad jag ogillar att bli väckt på morgon. jag är verkligen ingen morgonmänniska!! det tog dock 10 min att lämna honom så när jag kom hem gick jag o la mig och vaknade inte förrens vid 12. så nu har jag hunnit äta frukost och märkt att jag har galet mycket träningsvärk i nacken, magen, rumpan, låren och armarna. helt sjukt. jag gick en promenad igår på en timma och sen körde jag en sån maskin där man sitter på knä och sedan håller man i en grej med händer o låter den rulla fram o tillbaka på golvet. hehe. fattar ni? aja, den tog tydligen väldigt bra i alla fall!! 

Dagens planer idag är: ringa lite samtal, städa, möta Jessica på central för idag kommer hon hit till mig o ska stanna till måndag.. wiie.. :D. och ikväll ska vi på en mingel-grej på Berns. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0