Inflyttad

Idag har jag tagit med mig alla mina 5 väskor till mitt nya hem. En liten stuga mitt i skogen bor vi (fast vi bor i källaren i den här stugen) och det är riktigt sunkigt här.

Mina nya sambos heter Tina och Erik.
Erik bor just nu hos sina föräldrar i en stuga i en vecka, så nu är det bara jag o Tina här (Erik flyttade ut och jag flyttade in, haha)..



Idag har jag åkte skidor med min kusin och så har "flyttat".. Jag håller på att bli sjuk förresten.. Vaknade med jätte ont i halsen och febern börjar smyga sig på.. Fy! Jag vill inte bli sjuk!!

Ska ta en lite shot och sedan gå och lägga mig..
Första middagen är avklarad. Det blev kyckling och grönsaker i pitabröd med guacamole.

 God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0