nöördar

Sitter här i vår lilla stuga med Tina o Erik, alla sitter framför datorn. Hehe.. Fast just nu lyssnar vi på-

-och längtar till afterskin på lördag (för då är Tina o jag lediga så då blir det skidor och party)




(En halv timme senare..)


Nu dammsuger Erik huset efter våran lilla gran (asså fy f*n vad det ser ut här, usch)..

Nä nu ska jag sova så jag kan bli frisk. Går just nu på massa medicin så jag ska bli bra från min halsont och förkylning (det är tydligen många som är sjuka här uooe just nu).
 Förresten, hunden som blev påkörd, den klarade sig. Jag frågade dom idag när jag var påväg till jobbet. Helt sjukt att den överlevde den smällen!!



God Natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0