Tisdag


Idag är jag halv-sjuk och halv-depp.. Inget går som jag vill, Sälen är inte riktigt som jag hade tänkt!!!  Men jag hoppas det blir bättre.
Det som förstör rätt mycket är att vi bor så himla långt ifrån allting. Det tar 20 min att gå till jobbet, det tar 30 min till närmaste backe och det tar 60 min (minst) till närmaste uteställe! Och man går genom en mörk skog som man inte ser någonting i när klockan har passerat 16.  

Så nu har jag verkligen "bullat upp" med både bullar, chips, wienerbröd (den är redan uppäten) och saft.. Så nu ska här slappas (och blogga hade jag tänkt. Ska göra massa inlägg som jag sedan tidsinställer)!!
Sen får vi la hoppas att jag är på lite bättre humör, och att min förkylning släpper för ikväll ska vi på middag till Eriks föräldrar som är här och hälsar på..





Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du känner dig bättre och piggare snart

2011-01-04 @ 16:50:43
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0