Nyårsafton

Igår var det nyårsafton som ni vet.

Jag jobbade hela dagen fram till 17 och åkte sedan direkt till Lammet & Grisen där jag och min familj och mina kusiner åt en god middag.  


Jag o Gabriella.


Jag och Gabriella delade på 2 enormt goda efterrätter!!

Bananasplitt och..



..gräddglass med bär och varm choklad.


Efter middagen åkte jag hem till mitt nya hem (flyttar in imorgon, söndag)där jag, Erik och Tina förfestade lite innan det var dags att dra sig till Högfjällshotellet..

..självklart var reflexvästarna på. haha...


Dans, dans och dans var det som gällde igår!!


Tina och Erik.

Jag hade riktigt kul igår. Det blir oftast bättre när man inte vet vad som kommer att hända. Vi visste inte ens om vi kunde komma in på stället vi var på för det var förköpsbiljetter som gällde (dom kostade 400 kr!!) men vi lyckades komma in gratis. Haha.. Ibland har man allt lite tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0