Torsdag

Idag slutade jag vid 15. så då gick jag och Tina (som hade åkt skidor hela dagen) till Högfjällets afterski. Men den var sådär så vi åkte till Lindvallen. Där var afterskin ännu sämre så då tog vi en sväng inne på Stadium och i Telia butiken (kan ni förstå hur sugen jag är på att bara shoppa loss alla möjliga fina kläder som INTE finns här).. Sedan shoppade vi i alla fall loss på Ica i Lindvallen (mycket bättre priser där än i våran butik, hehe)..

Sedan begav vi oss hem för att laga mat..


Det blev lax med philadelphia, ris och spenat..


..och lite efterrätt som fick bli ananas, kesella vanilj och grädde med chokladsås. haha.. ("man tar vad man har")
blää


Och nu ikväll har vi hunnit med att basta lite igen och jag håller just nu på att beställa lite fina kläder på nätet.. Yeaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0